Politica de Confidențialitate

Politica de confidențialitate descrie practicile de colectare de date personale pentru site-ul web control-acces.ro. Acesta este deținut și gestionat de către Electronista SRL și colectează date cu caracter personal în conformitate cu prezenta politică. Acest document are rolul de a vă informa cu privire la ce tip de date cu caracter personal colectăm de la dvs., cât și unde am putea folosi aceste date, cum înțelegem să protejăm aceste date, cine are acces la ele și cum pot fi corectate în timp inadvertentele din datele personale prelucrate, în conformitate cu Regulamentul UE 2016/679 (GDPR).

control-acces.ro reprezintă un magazin digital specializat în dispozitive de control acces

În acest sens, aplicând principiul de minimizare a datelor colectate conform GDPR, control-acces.ro nu colectează în mod intenționat date personale de la persoane fizice/consumatori, dar poate colecta informații cu caracter personal de la reprezentanții persoanelor juridice – clienți sau potențiali clienți, având în vedere datele de contact profesionale ale acestora. De asemenea, întreaga activitate de atragere a vizitatorilor paginii web control-acces.ro este direcționată către persoanele juridice și reprezentanții acestora, dar nu putem ști cu siguranță calitatea profesională a vizitatorilor paginii noastre web. Astfel, considerăm toate aceste informații ca fiind date cu caracter personal și le tratăm ca atare, conform detaliilor de mai jos, cu toate că ele ar putea fi date personale doar în anumite cazuri:

1. Despre Noi

Electronista SRL în calitate de administrator al site-ului control-acces.ro respectă caracterul privat și securitatea informației furnizată de utilizatori, inclusiv a datelor cu caracter personal. Electronista SRL este un operator de date cu caracter personal în sensul Regulamentului UE 2016/679 (GDPR), cu sediul social în Alba Iulia, Calea Moților nr 186 A,  înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nrJ1/141/2010, CUI 26676481, atribut fiscal RO, [email protected], denumit pe parcursul acestui document control-acces.ro. control-acces.ro respectă legislația română și europeană în vigoare în domeniul protecției datelor cu caracter personal și colectează date personale doar în scopuri determinate, conform detaliilor de mai jos: Scopul colectării datelor cu caracter personal este vânzarea produselor și serviciilor de pe control-acces.ro (cu toate activitățile conexe cum ar fi procesarea comenzii, plata, facturare, etc.), servicii de relații cu clienții și activități de marketing pentru propriile nevoi ale control-acces.ro. Datele dvs. personale sunt folosite exclusiv de control-acces.ro în scopurile de mai sus și nu pot fi vândute sau închiriate unor terțe părți. Temeiurile legale ale prelucrării acestor date sunt:

  • executarea contractului și pașii preliminari pentru acest contract (art. 6 (1) b GDPR) – pentru datele colectate prin formularul de comandă sau datele primite ca urmare a serviciilor de relații cu clienții
  • obligații legale (art. 6 (1) c GDPR) pentru datele necesare pentru facturare
  • interesul legitim (art. 6 (1) f GDPR si legea 506/2004 art 12 (2) ) pentru datele folosite pentru marketing pentru clienții actuali
  • securitatea site-ului și datele folosite pentru optimizarea site-ului propriu
  • consimțământ (art. 6 (1) a GDPR) pentru datele folosite pentru marketing pentru vizitatorii site-ului (ex. abonarea la newsletter, cookie-uri de marketing, participare evenimente etc.)

2. Ce date personale colectăm si cine are acces la datele dvs.?

control-acces.ro colectează informații de la utilizatorii săi în trei modalități:

  • direct de la utilizator
  • din rapoartele traficului înregistrat de serverele care găzduiesc site-urile noastre
  • prin intermediul cookie-urilor

2.1. Date personale colectate direct

  • Când accesați control-acces.ro sau atunci când vă creați un cont vă putem cere numele, prenumele și/sau adresa de email, numărul de telefon, ca și alte detalii ale firmei pentru care folosiți formularul de contact.
  • Aceste date sunt păstrate pentru o perioada de 3 ani de la terminarea contractului (aceasta fiind perioada de prescripție generală) sau 5 ani în cazul facturilor (unde este o obligație legală fiscală).
  • De asemenea, atunci când accesați serviciile de asistență vă putem cere o adresa de email sau numărul de telefon, ca și alte detalii dacă sunt necesare rezolvării problemei adresate. Ne rezervam dreptul de a înregistra orice comunicare realizată pentru asistență în scopul îmbunătățirii serviciilor noastre. Vă vom informa înainte de începerea comunicării de faptul că aceasta ar putea fi înregistrată.
  • Aceste date sunt păstrate pentru perioade diferite, dar nu mai mari de 3 ani de la efectuarea contactului, cu excepția serviciilor de asistență tehnică, caz în care sunt păstrate pe întreaga perioadă contractuală.
  • Aceste date sunt folosite, de exemplu, în scopul contactării dvs., a stabilirii datelor necesare pentru contract sau facturare, ori persoana de contact și/sau pentru a soluționa o reclamație/solicitare a dvs. Putem solicita și alte date care pot constitui date cu caracter personal numai în măsura în care sunt necesare pentru aceste scopuri.
  • Aceste date sunt păstrate până la revocarea consimțământului sau până când activitatea dvs. ne arată că nu mai sunteți interesați de comunicarea noastră.

2.2. Informații oferite automat din raportul de trafic al serverului.

Atunci când vizitați un site web, indiferent de dispozitivul folosit, dezvăluiți anumite informații despre dvs., precum adresa dvs. IP, ora vizitei dvs., locul de unde ați intrat în site-urile noastre, paginile vizitate. control-acces.ro înregistrează aceste informații pentru o perioada de timp determinată. control-acces.ro folosește servicii externe de analiza a traficului, dar fără a se limita la Google Analytics sau Hotjar. Aceste date sunt folosite exclusiv de către control-acces.ro pentru îmbunatățirea site-ului și serviciilor noastre, dar și pentru asigurarea securității site-ului nostru. În nici o circumstanță control-acces.ro nu utilizează datele de trafic pentru identificarea persoanelor din spatele unor adrese IP. Aceste date sunt păstrate pentru o perioada de 50 de luni.

2.3. Cookie-uri si tehnologii similare

Trebuie precizat că cookie-urile și tehnologiile similare nu colectează date personale (nici nume ori adresa IP), dar pot folosi în anumite cazuri identificatori unici care să urmărească un utilizator de la un site la altul. control-acces.ro poate folosi cookie-uri proprii necesare pentru funcționarea site-ului, dar și pentru a facilita stocarea și urmărirea preferințelor dvs., inclusiv pentru optimizarea siturilor noastre, inclusiv personalizare, sau pentru marketing. În ceea ce privește serviciile externe control-acces.ro care plasează cookie-uri (de terță parte) sau tehnologii similare în momentul navigării pe site-ul control-acces.ro, scopul acestora este de marketing, analiza a traficului sau alte personalizări, conform detaliilor de mai jos:

  • InnerTrends – Analiza traficului pentru îmbunătățirea site-ului
  • Visual Website Optimizer (VWO) –  Îmbunătățirea site-ului și a experienței utilizatorilor
  • Zopim Chat –  Comunicare prin chat
  • Google Analytics –  Analiza traficului
  • Google Adwords Conversion –  Marketing
  • Google Dynamic Remarketing – Marketing
  • Google Tag Manager – Marketing / Tag Management System
  • Facebook Pixel – Marketing
  • Facebook Connect – Social media
  • Twitter Ads – Marketing
  • Hotjar – Analiza traficului și îmbunătățirea experienței utilizatorilor
  • Bing Ads – Marketing

Majoritatea browserelor sunt setate să accepte cookie-uri în mod automat. Dacă însă nu preferați acest lucru, puteți fie reseta browserul, fie să vă anunțe ori de câte ori primiți câte un cookie, fie să refuze chiar acceptarea cookie-urilor. Trebuie însă să aflați ca unele secțiuni ale sitului nostru nu vor putea fi vizualizate normal dacă ați setat browserul să respingă cookie-urile. Utilizatorii care nu doresc utilizarea cookie-urilor, pot folosi setările browserului preferat pentru ștergerea sau blocarea acestora sau folosirea unor plugin-uri care fac același lucru:

Puteți folosi și extensii pentru browser-ul dvs. pentru a decide în mod individual ce cookie-uri acceptați sau nu – cele mai populare extensii în acest moment sunt: AdBlock Plus, Ghostery, Privacy Badger sau uBlock. Aceste date sunt păstrate pentru perioade diferite, stabilite de acești furnizori, dar acestea nu depășesc 48 de luni de la ultima vizită.

3. Găzduirea datelor

Datele personale colectate sunt înregistrate, utilizate, stocate și organizate pe servere protejate, unde este găzduit și site-ul propriu-zis, precum și pe orice alte suporturi care permit astfel de operațiuni, în condiții de securitate optimă, prin mijloace adecvate. Pentru găzduirea în siguranță a datelor personale, folosim serviciile unor firme specializate din Uniunea Europeană, care acționează în calitate de persoane împuternicite de către control-acces.ro. Puteți găsi mai multe detalii în art 7.

4. Cum protejăm datele colectate de la dvs.?

control-acces.ro se angajează să protejeze datele dvs. personale împotriva pierderii, utilizării incorecte, divulgării, modificării, indisponibilității, accesului neautorizat și distrugerii, și ia toate măsurile de precauție rezonabile pentru a proteja confidențialitatea acestor date, inclusiv prin utilizarea unor măsuri organizatorice și tehnice adecvate. 

5. Cum putem corecta erorile din datele colectate de la dvs.?

Pentru orice erori legate de datele introduse de dvs., vă rugăm să ne contactați la [email protected].

6. Drepturile dvs.

Conform GDPR, beneficiați de dreptul de acces, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor de intervenție asupra datelor personale. Pentru datele colectate prin consimțământ, aveți dreptul de a retrage consimțământul în orice moment. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa prin e-mail o cerere la adresa [email protected] cu privire la dreptul specific pe care doriți să îl exercitați, ca și detaliile dvs. de identificare. Putem să vă cerem date suplimentare pentru identificarea dvs., doar pentru a fi siguri că nu dăm datele personale unui alt utilizator fără drepturi de acces la acestea. De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere în fata unei autorități de supraveghere sau de a depune o acțiune în instanță. În anumite situații, este posibil să nu putem căuta datele dvs. personale datorită identificatorilor limitați pe care îi furnizați în solicitarea dvs. În astfel de cazuri nu avem cum să răspundem pozitiv solicitării dvs. de a vă executa drepturile legale, cu excepția cazului în care furnizați informații suplimentare care să vă permită identificarea. Vă vom informa și vă vom oferi posibilitatea de a oferi astfel de detalii suplimentare în astfel de situații.

7. Cine are acces la datele dvs. personale?

control-acces.ro poate prelucra datele dvs. personale cu ajutorul unor terțe firme în calitate de persoane împuternicite. Aceste firme pot folosi doar datele trimise de control-acces.ro, exclusiv în scopul precizat expres de control-acces.ro și nu le pot folosi în scopuri proprii. Aceste date sunt trimise pentru realizarea scopurilor mai sus menționate cum ar fi:

  • Servicii de găzduire
  • Servicii de trimitere email-uri
  • Servicii de marketing
  • Servicii de unelte tehnice asistență sau contact clienți sau viitori clienți (chat, convorbiri telefonice, email, etc.)
  • Alte autorități și instituții publice, contabili, auditori, avocați și alți consultanți externi, a căror activitate implica necesitatea cunoașterii acestor date sau acolo unde legea ne obligă să facem această dezvăluire.

Toate persoanele împuternicite cu care lucrăm sunt firme din România, Uniunea Europeană sau orice stat cu regim de protecție adecvat ori alt temei stabilit conform capitolului V din GDPR. Din obligații de confidențialitate, securitate și protejarea intereselor comerciale, preferăm să publicăm lista cu categorii de destinatari. Lista persoanelor împuternicite cu detaliile de contactat poate fi pusă la dispoziția autorităților competente în condițiile legii. În cazul unor situații speciale control-acces.ro poate dezvălui date cu caracter personal atunci când legea prevede expres acest lucru, când este cerut de o autoritate competentă sau când acest lucru este necesar pentru protejarea drepturilor și intereselor control-acces.ro.

8. Datele clienților nostri

control-acces.ro prelucrează și datele colectate de clienții noștri prin serviciile control-acces.ro, în calitate de persoana împuternicită. Și pentru acele date asigurăm securitatea datelor colectate, ca și toate celelalte obligații impuse de GDPR cu aceleași standarde cu care v-am obișnuit. În această calitate, este necesar să avem un contract între noi și clienții noștri pe baza art. 28 din GDPR.

9. Alte dispoziții

Politica de confidențialitate trebuie interpretată împreună cu Termenii și condițiile de utilizare și se supun legilor în vigoare din România. Prezenta politică a fost actualizată astăzi 23.01.2024 urmând ca în viitor, ori de câte ori o modificăm să facem publică noua variantă pe prima pagină a site-ului control-acces.ro.